İçinde Olmak Ama Dışında Kalmak



Herkesin her şeyi bu kadar bildiği bir düzlemde, ben hiçbir şey bilmediğimin altını bir dahî çizmek isterim.

Çok bilmek,çok kazanmak,çok harcamak,çok sahip olmak,çok başarmak,çokça insan tanımak,çokça insana yol açmak gibi basamaklar yaşamımın dışındadır.İnsanın kendini beslediği en geçerli çaba olan " bir şeylere somut katkıda bulunmak" çabasının geçtiği yolun buralardan geçmediğine inanırım.Kurgunun "kendiliğinden olanın" daha kıymetli olduğuna dair şekillendiğine şahitliklerim var, bu yüzden hiçbir şeyi zorlamam.Zorlarsam esnemez sadece kırılır bilirim..Bu da benim hissimdir, başkaca düşüneni de kınamam, bu onun yoludur.. .

Kontratlı (beklentilerine cevap vermediğim) ahbaplıklar yerine başkaca yolları seçtim. Bu benim hayatım..Seçim hakkımın kimsenin canını acıtmaması gerektiğini, bilakis samimiyetin "kabulü" gerektirdiğini çoktan öğrenmişimdir.Kontrat sevenler zaten kendini elerler. Çünkü yalnız yaşayamazlar, çoğulluk sosyal rüştlerinin (?) ispatıdır. .

Cümlelerim,gördüklerimin yahut görmesem de varlık doku ve sorgusunun bana "sezdirdikleri"nden doğar.

Başkaca bildiğim yoktur.Böyle yaşadım,böyle de ölmeyi dilerim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Calal Şengör ve Avanesi İçin Not :

Pedofili Tetikleyicisi Anneler !